آل یاسین

تولیدات گروه شهید علم الهدی
مشخصات بلاگ
آل یاسین

وبلاگ تولیدات دانش آموزان بسیجی مسجد جامع المهدی (عج)

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

مسجد مکانی مقدس برای مسلمانان است که در آن عبادت می کنند ؛ اما در اسلام واقعی ، کاربرد مسجد صرفا در عبادت در آن خلاصه نمیشود . مسجد در حکومت اسلامی باید پایه و مرکز فعالیت ها در آن جامعه باشد ، به طوری که تمام برنامه ها و پیشرفت ها و حتی آفندها و پدافندها باید از آنجا آغار شود . درست مانند دوران پیش از انقلاب که تمامی سخنرانی های امام خمینی و برنامه ریزی ها برای براندازی رژیم طاغوت از آنجا اشاعه پیدا می کرد . 

کمی در زمان به جلوتر بیاییم ؛ دفاع مقدس . در آن دوران مسجد به منزله ی خط مقدم بود و صفر تا صد اعزام رزمندگان در آنجا انجام می گرفت و تمامی تدارکاتی که برای جبهه در نظر گرفته می شد اعم از اسلحه و تجهیزات نظامی ، مواد غذایی و ... ، در مسجد تهیه و آماده و به منطقه جنگی فرستاده می شد . 

اما اکنون و در این زمان در جمهوری اسلامی ، باید بهره ی بیشتری از مساجد برد و با تبلیغات و فرهنگ سازی درست ، عموم مردم به خصوص جوانان را که دارای پتانسیل فراوان هستند ، به مسجد جذب کرد و از استعداد های آنها استفاده کرد .

انشاءالله که به زودی مساجد مملوء از بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان ، زن و مرد بوده و در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... پربار شود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۴
نویسنده

نظرات  (۱)

سلام سید 

ان شاء الله بتونیم با رشد دادن مسجد، زمینه ساز ظهور آقامون امام زمان  «عج» باشیم 

پاسخ:
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی