آل یاسین

تولیدات گروه شهید علم الهدی
مشخصات بلاگ
آل یاسین

وبلاگ تولیدات دانش آموزان بسیجی مسجد جامع المهدی (عج)

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

آیا دیدی آنکسی را که دین خدا را تکذیب میکرد؟ واقعا تا حالا ندیده ای؟

خب مشکلی وجود ندارد، حال من به تو چند نشانه را میگویم تا هر وقت دیدی کسی از آن نشانه ها پیروی میکند، بدانی او مکذب دین است.

اولین نشانه این است که وی، یتیمان را با خشونت و بدون ذره ای ملایمت از خود میراند.

دومین نشانه آن است که نه تنها نیازمندان را اطعام نمیدهد، بلکه دیگران را هم تشویق نمیکند. آری؛ شخصی که یکی از این کارها را انجام دهد، دین خدا را تکذیب کرده است!

اکنون چیزی را بر تو آشکار میکنم که باورش برایت سخت است. انسان هایی که نماز میخوانند هم امکان دارد تا دین خدا را تکذیب کنند!

من از خود حرف نمیزنم، تمام نشانه ها و حرف هایم را از روی سخنان خداوند، یعنی قرآن، بازگو میکنم! باور نمیکنی؟ خودت برو و مشاهده کن؛ قرآن کریم، جز سی ام، سوره مبارکه ماعون!

سوالت این است که چگونه نمازگزاران؟! این هم نشانه دارد!

آن نمازگزاری که در نمازش سهو میکند، ریا کار است و از دارایی هایی دارد که میتواند ببخشد ولی نمیبخشد، مکذب دین الهی. پس ایشان هم باید بترسند!

حال که این آیات را بر تو آشکار کردم، هم باید مکذبان را بشناسی و هم باید از انجام این کار ها پرهیز کنی تا تو از آن دسته افراد نباشی!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۹
نویسنده

نظرات  (۲)

۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۲ فاصله گلناری

سلام به ما سر بزنید .یا علی

۲۵ دی ۹۹ ، ۲۳:۲۷ عباس رفیعها

بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام بچه ها 
باید دید ، بسیاری از مشکلات از همان ندیدن آغاز می شود ، یا بعضی وقت ها خود را به ندیدن زدن ، قرآن یکی از کار هایش این است که چشم ها را باز کند ، نه از آن چشم باز کردن های برزخی و ... خیلی بالا تر از آن باز تا آن حدی که هیچ چشم مسلح و غیر مسلحی نمی تواند ببیند . باز تا دیدن انتهای صراط مستقیم . 
ان شاء الله همه تون شهید شید 
دمتون گرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی